Saturday, December 8, 2012

Welcome!




EN Hii! It's my firt post on this blog, because it has to start someday. My name is Mathilde and I'm french. I will post whatever I like about fashion on my blog, and I hope you'll like it. I'll try to update it as soon as possible. I hope you'll spend a good time on A Parisian Fairytale :)

FR Bonjouuur! C'est mon premier post sur ce blog, car il faut bien commencer un jour. Mon prénom est Mathilde et je suis française. Je posterai quoique ce soit qui me plait à propos de la mode sur mon blog, et j'espère que ça vous plaira. J'essaierai de le mettre à jour le plus souvent possible. J'espère que vous aimerez passer du temps sur A Parisian Fairytale :)




2 comments:

  1. J'ai hate de lire la suite :)




    New post on :
    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline.

    ReplyDelete
  2. Merciiiiii :)




    New post on :
    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline.

    ReplyDelete