Thursday, December 13, 2012

Christmas Ideas!

Bracelet SATINE - 42 €/ Iphone Case - $9.99 / Hello Kitty Glasses - $3.99 / Gloves ASOS - 13,89 € / Bag ASOS - 38,89 € / Dumbo Jumper ASOS - 41,17 €

EN:  Hi girls! I don't know if you realize, but Chritmas is in 11 days ! I'm soooo excited, are you? So I decided to make a list of things that I'd love to receive. Maybe it'll give you ideas for you! First of all, I choosed this bracelet. I find it expansive, but just amazing. Then, the hello kitty glasses. I find them so cute, I'm in love with everything about hello kitty, if you didn't know it yet! The iPhone Case, because I really need one, and I love rikkakumas things, this little bear so cute. I found thoses gloves soooo pretty and I just adore the colours. They must be so warm, and theses days, everybody knows that it's really cold outside. I fall in love with the jumper, maybe because I'm still a little kid inside my head. The story of Dumbo made me a little sad when I watched it. Finally, the bag. I just love it, even if I think it's maybe a little expansive. What do you think of theses items? 

FR: Bonjour les filles! Je ne sais pas si vous réalisez  mais Noël est dans onze jours! J'ai troooooooop hâte, pas vous? Donc j'ai decidé de faire une liste des choses que j'adorerai recevoir. Peut être que ça vous donnera des idées! Premièrement, j'ai choisi ce bracelet. Je el trouve cher, mais juste génial. Ensuite, ces lunettes hello kitty. Je les trouve troop mignonnes, je suis amoureuse de n'importe quelle chose sur hello kitty, si vous ne le saviez pas encore! La coque d'iPhone, parce que j'en ai vraiment besoin d'une, et j'adore les choses venant de rikkakumas, ces petits oursons trop choupis. J'ai trouvé les gants troooop beau, et juste.. j'adoore les couleurs. Ils doivent être super chauds, et ces jours ci, tout le monde sait qu'il fait très très froid dehors. Je suis tombée amoureuse de ce sweat-shirt, peut être parce que je suis toujours une gosse dans am tête. L'histoire de Dumbo m'a rendue un peu triste quand je l'avais regardé. Et finalement, le sac. Je l'adore, même si il est peut être un peu cher. Qu'est-ce-que vous pensez de ces affaires? 

6 comments:

  1. nice wish list! I have pink Rilakkuma as my blackberry case lol

    Caroline
    http://missoline.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I like this wish list!! The jumper is so cute!

    caughtinvogue.blogspot.com
    xx Viola

    ReplyDelete
  3. Love these all these items! And I can't wait for Christmas either (:
    x

    mintslices.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. love the Iphone case and backpack!! xoxo MARIKA

    ReplyDelete